Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim ubezpieczeniem
Szanowni Państwo,
Mając na względzie troskę o nasze wspólne bezpieczeństwo informuję, że od 14 marca 2020 r. wszystkie moje biura i wszyscy pracownicy będą prowadziły obsługę zdalną, dlatego zwracam się z prośbą o kontakt telefoniczny i elektroniczny z moimi pracownikami.
Jednocześnie powiadamiam, że wszystkie sprawy możemy załatwić przy pomocy zdjęć i dokumentów ze skanów, które umożliwiają m. in.:
– kontynuację dotychczasowej polisy,
– zawarcie nowej umowy ubezpieczenia,
– zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej polisie,
– rozszerzenie polisy na dodatkowe zakresy ochrony,
– pomoc w zgłoszeniu szkody w danym Towarzystwie Ubezpieczeniowym,
– zdalne oględziny w przypadku szkody,
Do Państwa dyspozycji pozostaje opiekun polisy, którego dane otrzymaliście Państwo sms – em, który też dostępny jest pod numerem telefonu komórkowego oraz pod adresem e-mail od poniedziałku do piątku, w godzinach wskazanych na stronie internetowej.
O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na stronie www.proker.com.pl Zadbajmy wspólnie o zdrowie nasze i naszych bliskich.
*W przypadku problemów z połączeniem się z opiekunem informuję, że wszystkie kontakty do doradców znajdują się na naszej stronie internetowej https://www.proker.com.pl/kontakt/
Z poważaniem
Edward Łuszczak
W ramach obsługi szkody nasi doradcy pomogą Państwu bezpłatnie zgłosić szkodę oraz skompletować niezbędną dokumentacje celu szybkiego zamknięcia szkody. W przypadku wystąpienia poważniejszych szkód lub opóźnień z wypłatą należnego świadczenia skierują Państwa do specjalisty który bezpłatnie wskażę najszybszą drogę do rozwiązania problemu.